Search This Blog

Monday, December 14, 2009

Apa nak jadi artis Malaysia bab 'Kahwin Buat Main'

Iyerlah, selepas senyap agak lama, tiba-tiba muncul dan buat pengakuan sudah berkahwin. Tak apalah pasal berkahwin sebab itu sudah jodoh . Cuma yang buatkan orang tertanya-tanya, bila dan di mana berkahwin. Kenapa kedua orang tua sampai tidak tahu menahu pasal perkahwinan .

Ramai yang bertanya pasal ini . Memang tak boleh nak jawab. pula walaupun mengaku sudah berkahwin, tetapi tidak pula nak bercerita terus terang butir-butir perkahwinannya. Dan mengapa pula sampai mengetepikan bapa, ibu dan adik-beradiknya.

Perkara macam ini, bukan saja pembaca tetapi juga menyimpan banyak soalan . Tinggal lagi tidak berkesempatan lagi untuk bertemunya.

Kenalah tampil bagi semua orang pasal perkahwinannya dengan sejujur-jujurnya. Kalau tidak, jangan salah orang ramai untuk beranggapan bukan-bukan dan pastinya akan dikaitkan dengan perkara tidak elok. Perkara macam ini bukan saja memalukan , tapi sudah tentu keluarga juga.

Harap akan membuat sesuatu untuk mengubati hati kedua orangnya yang mungkin sudah terluka dengan perbuatannya ini. Hati peminat terluka mungkin tidak kisah sangat, tapi janganlah dilukai hati orang tua kita. Kasihanilah mereka.

No comments:

Post a Comment